Monday, June 18, 2012

minyak auntie yuyi osem!

salam sihat semuanya,

based on title entry ni,

minyak yuyi cap limau?

minyak ni pemberian kawan aku cik echa myra,
dia bagi aku masa aku kena attack dengan nyamuk kat hutan..

dengan muka pelik,
aku pun duduk fikir,
yang aku tahu minyak ni untuk orang kembung perut..

weh! echa minyak ni bukan untuk orang kembung perut ke?
~ boleh je guna, nyamuk tak gigit dah kau lepas ni..

aku pun guna la dengan sapu banyak2 dan sesuka hati..
oooooo... bapak berangin..tapi boleh terima lagi la..
sedap je,, sejuk!!!

dalam tengah menikmati minyak yuyi ni,
aku pun terjeling echa punya beg,
woi! lagi besar botol minyak yuyi kau tu, yang kecik ni bagi aku oke!
~ amik la,,aku kan sayang kau..
wink..wink..wink.. :)

owh ye la, minyak yuyi ni la pengubat duka perut aku bila sakit perut,mujarab kot..

korang try la, pasti tak rugi!
sangat berkesan..

lagi satu time aku mengalami masalah penghadaman seperti sembelit, aku sental perut aku dengan minyak ni, sakit perut akan hilang, dan beberapa jam kemudian, aku akan melabur dengan lancar tanpa ada kesesakan lalu lintas.. hahahaha.. (cerita pasal dalam jamban pulak dia)

p/s :ni bukan promote saje2, ni untuk kongsi benda2 yang menghasilkan keuntungan dan kepuasan pengguna diMalaysia ni.. belilah barangan buatan malaysia yang berkualiti dan dijamin berkesan selaras dengan syariah islam.. :)

abang ben ashaari pun akui kehebatan minyak yuyi ni! *klik untuk pantau cerita beliau!

yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!