Tuesday, June 19, 2012

bila abang aku lapar!

dik aku lapar!

weh, tak menyempat la kau abang, sampai2 terus mintak makanan, tu la rajin sangat balik uma ni kan? kau cuti berapa lama?

hoho..lama la dalam bas, lapar la jadinye, aku sekarang dah keje shift la, baru habis malam, dapat cuti 2hari, esok after lunch aku gerak balik..

dengan berat hatinye aku pergi dapur dan masak, buka freeze..

erm, nak masak apa er..berfikir sambil bernyanyi lagu ni KUATKAN RADIO!KUATKAN RADIO! hahaha..

finally,
1. ikan kerisi goreng
2. nuget yang paling pantas
3. kentang masak kicap
4. sayur kobis goreng

*barang dapur nak habis, so merapu lah aku masak, masak apa yang hado!janji kenyang!

abang aku memang betul2 lapar tahap gaban ni, setiap 15 minit masuk dapur tanya dah siap ke belum..

******************************
dah siap ke belum?
******************************
dah siap ke belum?

hohoho..senyap la, nanti dah siap aku jerit kuat2! oke!

oke! thumb up!

p/s : bila dah siap ---> ABANG DAH SIAP!!!!!!!!!

pandai kau masak macam2?
~well! see my hand, mak is my sifu oke!

memang puas hati kalau masak, dorang makan sampai licin, bahagia gile!

yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!