Sunday, June 22, 2014

I'm an artist!

Artis kata nye.. okay2! Sape nk sign blh la beratur tegak2, kalau boleh guna pembaris biar xde kurang lebih inci nye..hehehe..ini semua poyo!

Ok kwn2 kalau nak tau apa type korg yg bergelar wanita gugurl boleh layari website yg tertera :

http://www.playbuzz.com/jennifers/what-type-of-woman-are-you-really


Thank you.

21/6/2014
mumuwawayaya

Sunday, June 8, 2014

sedar diri

saya sedar diri saya siapa,
dimana saya berpijak,
abah saya dah bekalkan cukup ilmu untuk saya,
supaya saya cermin diri saya,
supaya saya kenal saya siapa.

SELAMAT HARI BAPA UNTUK ABAH "MY HERO" EVER!


mumuwawayaya
8/6/2014

Saturday, June 7, 2014

ikut saya ;)


FOLLOW ME!!!

https://twitter.com/mumuwawayaya


mumuwawayaya
7/6/2014



Thursday, June 5, 2014

i may nice but not stupid

Bagus la kalau faham, terima kasih. Aku tak buta apatah lagi rabun masih nampak lagi walaupun cuba kau sembunyikan,. Sudah terang lagi bersuluh, tapi masih kau tak nampak, tak apa biar aku suluhkan, moga kau nampak apa yang kau tak nampak..terima kasih kerana terang terangan cubaan memijak kepala aku, ia aku sedar kaki kau memang sampai atas kepala aku, tahniah! Terima kasih sekali lagi!


sang botak egois

Sang botak egois sedang meluaskan kuasnya secara berleluasa,
masalahnya aku yang mangsa lahan ni,
rasa macam nak ceń∑ek2 je, da la kena hadap muka kau hari2,
teringin juga nak bagi tau apa yang aku tak puas hati dengan dia
dan nak tanya dia samada dia ada terfikir atau tidak sebelum buat apa2 keputusan yang melibatkan aku,
samada dia perasan atau tidak yang dia seorang yang pelik
dan penjual ikan yang terkaya abad ini!
Kau memang pelik bro!
Disebabkan tekanan yang aku terima hari ini sangat la melampau,
maka tanpa aku sedari sudah panjang lebar aku bertweet meluahkan perasaan..




mumuwawayaya
4/6/2014




Sunday, June 1, 2014

jangan beri harapan, sakit rasanya

Matlamat tanpa usaha adalah angan-angan. Usaha tanpa matlamat umpama berjalan tanpa tujuan. Matlamat beserta usaha pasti menghasilkan kejayaan

Bagi setiap usaha yang disertai dengan disiplin, pasti akan ada ganjaran yang berganda.

Imaginasi adalah lebih penting daripada kebijaksanaan.

Bodoh adalah apabila anda merasa terlalu pandai dan tidak mahu mendengar nasihat orang lain.

Jangan bazirkan tenaga anda untuk mencari alasan. Sebaliknya, gunakan segala keupayaan anda untuk mencari dan mencipta jalan penyelesaian.

Memburu kejayaan tidak seperti menjamu selera di kedai makan; makan dahulu bayar kemudian. Memburu kejayaan umpama menanam pokok buah-buahan. Tanam, jaga dan nikmati hasilnya kemudian.

Awk..sy mohd arif b abd razak nk pesan awk study smart ye,jgn strees2,mkn ckup2,doa,slt hajat,solat diawal wktu,jgn pksa dri,snym sokmo,think positive,etc.sy tau awk blh.cayok2.

Muwaqi’ah bt mohmad mustafa
7/10/2013

Ini kisah dulu tinggal kenangan.

nasihat dia buat aku, nasihat yang buatkan hati ini bergetar,
tapi hari ini aku dapat tahu dia dah bertunang,
sangat terdiam terkedu dan tak mampu nak cakap apa2.

ya Allah, aku pasrah aku redha, dia bukan jodoh ku, hilangkan rasa sedih ini, sesungguhnya  Engkau Maha Mengetahui segala yang terkandung di langit dan di bumi, jodoh ku mahupun ajalku.

terima kasih ya Allah atas pinjaman yang sementara, jadikan hati ku ini ada rasa kasih untuk mereka yang berhak abah mak abang akak adik sahabat 2.

mumuwawayaya
1/6/2014


wow awesome!