Wednesday, June 13, 2012

gigi patah berlengan?

before zohor, macam biasa aku tidur dulu untuk dapatkan pahala sunat..

tidur sebelum zohor sunat taw! tau ke tidak? sekarang aku dah bagi tau.. apa lagi sebelum zuhur tidur la.. 5 minit 10 minit pun jadi la geng..

kenapa aku tidur sebelum zohor? pertama : sebab sunat, kedua : dapat pahala kot, ketiga : nak bangun awal, nak berjaga malam senang nak bangun, nak kiamulail.. (walaupun kadang2 tersasar jugak)

owh ye, masa aku tidur sebelum tunggu masuk waktu zuhur, aku sepat mimpi taw..

aku mimpi gigi aku patah, dan yang peliknya gigi aku yang patah tu berlengan, macam lengan tangan.. hahahaha.. apa ke peliknya..

dan continue mimpi aku tu, korang nak tau tak, aku boleh tiba2 berada di bumi indonesia.. bhahahaha.. betul2 tak sabar nak fly ni.. sabar.. sabar.. sampai mimpi2 kau..

dan aku terjaga dari lamunan semasa laungan azan..

fuhh, rasa lama betul mimpi ni, mana taknya sampai dua babak kot.. fly sampai indon lagi..

malam tadi aku bagi tau mak abah yang aku mimpi gigi patah..

then, cepat2 bapak aku tanya gigi bawah ke atas?

jawapan aku adalah gigi atas..


bapak aku terus berubah raut wajah dari senyum berwajah duka..

aku yang pelik sebab bapak aku terus senyap, aku tanya kenapa kalau gigi atas patah?

bapak aku cakap NANTI ADA ORANG YANG TERDEKAT DENGAN KITA MENINGGAL!

what? tak caye lah! mengarut tu semua.. isy.. seliseh!

p/s : jangan la percaya sangat pada tafsiran mimpi orang dulu2 tu, yang penting percaya pada qada' dan qadar yang telah ditetapkan..

kalau terjadi pun mungkin kebetulan.. mimpi ni mungkin teguran untuk aku lebih dekatkan diri padaNya..

owh ye,, lagi satu jangan percaya pada zodiak2 ni taw.. 40 hari doa tak makbul.. ada dalil tentang perkara ni..
jangan percaya zodiak! *klik di sini untuk maklumat seturusnya berkenaan dalil..

yours sincerely,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!