Friday, June 1, 2012

ke jinjang pelamin!

what the title meaning of? ke jinjang pelamin?

oh yeah! yang pastinya bukan aku..

tapi 2 orang kawan aku..

1.  encik farid dan pasangannya puan azianti (mr&mrs farid)

encik farid adalah kawan aku masa sekolah agama dulu dan dia juga kawan sepermainan abang aku.. encik farid ni orang johor, satu taman dengan aku, mak bapak dia orang nanananana ganu kite! (hooyeah! aku suka lagu tu.)

pasangannya puan azianti, mek kelate! erk! no comment.. korang tau la aku tak berapa sangat kan (tulis biar bertapis nanti kena hacked!) btw, isterinya ofcos cantik, lahai maklum la yang cantik2 ni aku tau mesti dari pasir mas dan bila tanya encik farid, see! memang betul ore pasir mas!

owh ye, mak farid ajak aku hantar rombongan ke kelantan! mungkin aku tak jejak lagi kat sana kot.. erk! dengan sopannya aku menolak, maaf la cik leha, kita ade hal yang tak boleh dielakkan.. kita pergi kenduri rumah cik leha je nanti oke :)

2.  puan siti dan pasangannya encik anas (mr&mrs anas)

puan siti! lagi beberapa jam nak dinikahkan, moga semua berjalan lancar ea.. puan siti classmate aku masa kat poli.. after graduate dia terus keje dan dapat jodoh dengan seorang engineer tempat dia keje, itulah encik anas! wah keje tak sampai setahun dah dapat jodoh.. :) dorang tunang pun 2bulan je, orang kata tak elok lama2, darah manis la katakan.

puan siti orang kuantan, pasangannya orang KL, jumpe jodoh kat penang.. wah journey korang..
pape pun aku tak dapat nak datang majlis dorang.. dan dorang pun paham..


moga berbahagia semuanya!

aku?
ofcos lama lagi, usia masih muda la katakan, tak cukup matang untuk ke fasa seperti mereka..bhahaha..
bahagiakan mak abah dulu yang pentingnya,, bagi jalan abang dengan akak dulu tu pun penting.. tak payah nak ang ang sangat bab ni.. tak penting buat masa ni oke... sekian..

yours sincerely,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!