Saturday, June 16, 2012

good bye ibrahimovic :(



pagi2 selepas subuh aku teruja menceritakan perihal perlawanan bola sepak antara sweden menentang england..

aku : abah, believe or not? malam tadi kita tak tido tengok bola..
abah : ye ke? abah pening kepala, tak terjaga langsung.. so apa jadi?

berbekalkan ilmu didada, dengan bangga nye aku present perlawanan tersebut bak pengulas sukan terkenal hasbullah awang.. ngee~

owh ye, aku berjaga malam semata-mata menyokong penuh pasukan sweden yang diketuai oleh zlatan ibrahimovic..

aaaaa... dia hensem kot... tinggi! leher besar! bhahahaha.. geli gedik!
BIODATA Zlatan_Ibrahimović

oke2.. bukan nak cerita pasal ibrahimovic semata..

sweden pasukan kedua yang tersingkir dari uefa euro 2012 selepas ireland!

sob...sob...sob... ;(

tapi merka not bad! kalah kepada england 2-3.. tak lah teruk sangat.. walaupun balik sweden tanpa sebarang mata.. janji tak terlalu lembek.. saingan diberi sangat mantap dan bagus!

p/s : aku tak malu pun sokong mereka yang sudah tersingkir awal.. pape pun congrats zlatan ibrahimovic! walaupun sweden dah tersingkir aku percaya SPAIN AKAN MENANG dengan kehebatan Fernando Torres!

AKU TAK SANGKA AKU BERJAGA KERANA BOLA SEPAK! TERLALU EXCITED MELAYAN EURO TAHUN NI!
SIAP TAMPAL JADUAL PERLAWANAN LAGI! KORANG ADA? bhahaha..


yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!