Monday, May 21, 2012

temu janji dengan DR.AIDIL

pagi2 ni, tengok kiri tengok kanan, tengok belakang, tengok depan,huh,,semua orang tak ada..nak buat apa pagi2 ni..keje dah siap,,sambil2 menyelak diary aku..

Aaaaaaa,, temu janji dgn DR AIDIL untuk tugasan soal selidik.. ooo man aku lupa..sadis+lalai.. mati la aku..pasni kompem kene cop JANJI TAK DITEPATI..

terus ke email.. INBOX: MESSAGES FROM DR AIDIL

aku dak agak dah,,kompem kene sekolah ni..lahai,macam mana boleh tak ingat nak menyelak malam tadi..

DR AIDIL ; salam, saya tiada di malaysia sekarang ni, saya ada di korea, agak sibuk sekarang, sebarang masalah seperti biasa emailkan kepada saya, insyallah saya akan bantu. tapi saya tak janji cepat atau lambat saya membalas semula, semua bergantung pada masa. SEMOGA MENCAPAI KEJAYAAN DUNIA DAN AKHIRAT, MENJADI MUSLIMAH DAN ANAK YANG SOLEHAH,SAMPAIKAN SALAM PADA HJ.MUSTAFA DAN HJH.ROSNAH.

huh..selamat,,ari tu aku ni beria sangat nak tanya banyak soalan, tapi disebabkan dah jumpa cikgu,, siap dah tugasan aku..tapi, kalau dapat dari DR mesti lagi banyak rujukan aku..setakat ni cukup apa yang ada..tapi, kemahuan ingin tahu lebih,, aku email je la soalan2 yang berjela ni..pendapat DR ni awesome,,rugi kalau tak tanya, dpt jugak tambah2 ilmu.

p/s : siapa dr. aidil ni? dia dr. psychology aku..(adakah aku dah sewel sampai ada dr.sycho sendiri?) agak2 sikit oke! aku waras lagi, dia aku kenal masa wakil sekolah untuk program Xchange,,dia seorang mualaf dari miri sarawak dan sangat merendah diri..banyak kesedaran bila bertukar pendapat dengan dia, kadang2 aku yang malu sendiri, aku yang islam dari kecik tapi tak boleh bercerita tentang islam sehebat dia..KAGUM HINGGA TAK TERKATA..

banyak kata2 kat dalam blog aku ni dari dr. aidil,, dia suruh sebarkan untuk perkongsian sesama kita..kata2 yang hebat semua dari dia..kata2 aku suam2 je..

yours faithfully,
mumuwawayaya

No comments:

wow awesome!