Tuesday, May 22, 2012

aku garang! haha

aku garang?

garang ke? bhahaha.. kurang sabar kot..

bukan garang sembarangan je, tak kan aku sesuka hati je.. orang tak cuit tak jadi jugak..

nak dijadikan cerita, petang semalam ada org call rumah, aku dgn pantas nya ellow2 dan bagi salam.. (suara mesti tegas, xde nye lemah lembut ni)

org yg call tu pun ber'ellow2' jgk..tapi bilangan ellow nye lagi banyak dan berloghat chinese,, mungkin tak dengar kot,,

aku : ELLOW,NI SAPE? NAK CAKAP DGN SAPE?

petepon : ni sape? ni sara er?

aku : erk! (kau call sini, tanya org kat sini pulak, nak pulak aku bg tau) NI SAPE?

petepon : ellow,,ellow,,ellow,,ellow,,ellow.. (buat2 tak dengar pulak!)

aku : argh! ELLOW NI SAPE NAK CAKAP DGN SAPE?

petepon : ermmmmmmmmmm,,,aaaaaaaaaaaaa....

aku : adoi nak cakap nama pun kene pikir ke bro?

terus tutup! hah bengong.. ala kalau urgent mesti dia call balik,,
aku penat sgt time ni.. mmg kene la,, maaf banyok le.. terkureng ajor pulok..

p/s : bila pikir balik, ni kalau pak cik aku, mesti kene bahan...kene cop MEK BEKENG! ooo man,, ADO DEN KISAH! DOK STARANG MANE PONG! hahaha..

aku memang bukan dilahirkan untuk bekerja sebagai customer service! AKU GARANG! (lahai statement)

yours sincerely,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!