Tuesday, May 22, 2012

laju nye HUPDATE!

ada kawan blogger aku dan kawan fb aku bertanya : weh,cek keeya! aku tengok semenjak 2 3 menjak ni, rajin kau hupdate kau punye blog?

dengan bijaksana dan selambanya, aku merungkai persolan korang di sini :

erk? aku rajin kau tanya, aku malas pun kau tanya.

kau tengok bulan 3 dgn 4, mana aku update sangat, sebab busy SANGAT! proposal nak buat begini begitu..

bulan 5 ni, projek baru tak masuk lagi, tengah berebut nak dapatkan tender (tu keje bos aku, aku tolong buat proposal je..hee~)

so, tu yang laju je aku hupdate..

aku bagi tau awal2 bulan depan aku dah busy balik, sebab nak exam dan mungkin dapat tekanan keje baru, mana tau dapat projek baru..

p/s : idea mencurah2, yang korang tengok ni, 1 hari sampai 2 3 posts, sebenarnya banyak yang aku setting auto post! so, nampak la aku hupdate ni macam laju SANGAT!

kalau aku tak ada jangan tanya aku ke mana ea, paham2 la sendiri.. apa2 pun aku terharu, korang sudi subscribe blog aku ni, walaupun tak pernah tinggalkan komen..

yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!