Monday, May 28, 2012

ibuku duniaku :)

korang macam pernah dengar tak tajuk entry ni?

ni tema hari ibu tv3.. IBUKU DUNIAKU! :)

bukan2...
aku tak sambut hari ibu taw!
hari ibu kan hari2..

aku cuma tertarik dengan lagu selamat hari ibu yang HUJAN dendangkan..

setiap kali iklan lagu ni kat tv, mesti aku nyanyi depan mak aku, tapi sedih la mak aku cakap lagu apakah itu? membaca ke menyanyi? hahahaha,, kuciwa i, i sentap u..

dan akhirnya setelah mendapat full lyrics,,
aku dah dendangkan sendiri depan mak aku,, korang ade? hahaha..

dan akhirnya juga mak aku teruja! mak korang ade? hahaha..

comment beliau ~ okay! adik tengah membaca ke? :)

fine! janji rasa suara ni sedap kot.. mak ade? hahahaha

HUJAN!!! KLIK HUJAN!!! UNTUK MENDENGAR LAGU PUJAAN AKU NI!

p/s : walaupun aku anak second last, ada adik sorang dan mak abah panggil aku "adik"!
so what! korang ada? hahaha.. korang ingat Adik ni boleh goyang kaki ke? apa2 nak dapat? oh! aku tidaksemanja itu ok..walaupun kalau orang baru kenal aku, aku telah dicop anak manja dan anak bongsu,,aku anak yang berguna oke!

adik aku si bongsu tu paling manja sekali..biasa la manja dan bongsu memang tak dapat dipisahkan :) peace yoooo cik ayu!

yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!