Wednesday, May 16, 2012

my wonderful!!! :) CIK FANA ;)

hye Cik Fana,
Ni je yg termampu,,
hadiah dari jauh..
dari selatan malaysia..
dari Wilayah Kota Iskandar..hahaha bangga kejap :)

Lollipop bertanya kepada coklat,
"Kita ni sungguh manis kan?"
Coklat jawab
"Awak ingat kita dah cukup manis ke?
Awak tengok siapa yang tengah baca ni,
laaaaagi manis.
Tengok dia senyum. Manisnya.....:-) "
NAMPAKNYA CIK DAH TERBAYANG COKLAT! HAHAHA,, TAU DAH...TAU DAH... JGN NK COVER OK!

MAAF, SAYA TERCURI GAMBAR LAGI! hee~ peace!
Happy Teacher's Day! :-P
CIK NUR FARHANA HAZWANEE BT SULAIMAN (nama kena eja betul2, kalau salah kena potong markah) hee~

sempena hari guru ni saya nak dedikasikan lagu ni utk cik fana (hoho skema sungguh!)
videonya saya bagi kat tmpt lain..secret! hahaha secret la sgt..
Ku Ada Kamu

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

oke relax2,, cik jgn nangis dulu,, saya tau cik terharu..kn?hehe..
suka tak? hooyeah! budak ni cute kan mcm saya..hahaha..nanti bila suara saya ni dah merdu saya nyanyikan untuk cik oke..LIVE!

pape pon SELAMAT HARI GURU YG KE BERAPA TAHUN NI..:)

yours sincerely,
muwaqiah mustafa

No comments:

wow awesome!