Saturday, May 19, 2012

Addicted AWI RAFAEL! :)

AKU NAK SHOW OFF HADIAH DARI CIKGU ARRY :)

disebabkan cikgu arry ni tahu aku ni addicted sgt dgn AWI RAFAEL.. dia buat editing this photo!

wah sgt terharu! TERIMA KASIH CIKGU!

gambar ni masa awi tgh perform lagu hadapi dengan senyuman masa kat mania..
cair siot..aaaa..aaaa..aaa...aku menjerit dlm hati je masa tgk dia perform,, xnmpk la mcm gedik sgt..huahuahua..

tp mcm frust sikit dia tersingkir awal..huhu..tapi yg penting dia tahu aku peminat dia..dan nama aku ade dlm fan club dia ADdIcAWI FC..hooyeah!

apa bukti aku addict sgt dgn awi ni..buktinya jelas di atas ni..and wallpaper kt fon aku pun aku bubuh gmbr awi kot dan ada satu folder khas untuk lagu2 dia..fuuuhhhh!

korang ada? (berlagak sekali sekala tak apa kot!)

yours faithfully,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!