Wednesday, July 18, 2012

santai c.i.n.t.a..yew! jiwa nye!

emergency! icu please! hahaha.. dah kenapa pulak kau ni? tiba2 je yop!
penyakit beli buku aku telah merebak dan sangat kritikal buat masa ni, menurut kata doktor dah tahap 4..hahaha,, positifkan penyakit ni, bukan senang nak dapat.. ni namanya penyakit ulat buku,, apa nak buat, dah terjebak melepak kat kedai buku..
kalau dah tersesat kat situ, memang sah beli satu buku, tangan mesti ada something, tak akan kosong keluar dari kedai buku..

ok! lupakan penyakit ulat buku,, aku sebenarnya nak kongsi satu buku yang kecil, simple, santai dan yang penting aku suka penulisnya! iaitu DATo' FAZLEY YAAKOB! ops! pembetulan bukan suka2! tapi suka karisma beliau..

owh ye! inilah buku nya!

*MOTIVASI SANTAI #cinta @FazleyYaakob
terbitan karangkraf, cuma RM9.90 sahaja

untuk makluman semua, buku ini beliau tulis untuk orang yang perlukan kata2 cinta a.k.a jiwang, ia juga sebagai panduan dan renungan bersama. buku ini sesuai untuk dijadikan pengganti diri dan pengganti sms bagi mereka yang sedang dan ingin bercinta.

erk? macam mana aku boleh terlibat membeli buku ini? *hohoho tak sajak langsung.. sebenarnya masa pegang buku ni, aku tak belek2 pun, terus je amik sebab dato' fazley yang tulis! ok bukan2! sebab minat dengan karisma dato' fazley. peace yaw!

dato' fazley menjadikan buku ini sebagai penghargaan kepada semua followers beliau di twitter.. *hohoho. terharu beta!

p/s : congrats Dato' Fazley, menang MASTERCHEF SELEBRITI MALAYSIA YANG PERTAMA! wee~

yours sincerely,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!