Thursday, July 12, 2012

nama cute?

hari ni pergi pejabat pos, nak pos barang untuk sahabat tercinta kat ipoh tuh, tapi sebenarnya untuk anak sedara dia yang comel tu..

disebabkan telah terjebak dan terbabas berada di pejabat pos, aku teringat nak daftar jadi pemilih.. baru nak daftar? ye, baru nak daftar, kenapa dah lambat sangat ke? pak najib tak ada inform kat aku pape pun? bhahaha, besor betul pangkat kau..

akak yang beruniform biru mintak aku ic dan menyebut nama aku.. CUTENYE NAMA AWAK!
~erk? kak, nama kite tak cute, nama kite unik, kalau akak nak tau sape yang cute, cute tu kite la.. hee~ :) *ohmy perasan sungguh!

mana dapat nama ni?
~owh, nama ni kite beli kat tesco, satu huruf RM3!
main2 ye awak ni..
~betul la kak, kite jawab soalan akak elok je, tengok ni, keychain kite --> ade 5huruf, jadi RM15 la, ni tak campur lagi tali ala2 jam tangan ni..

ok2, maksud akak, sejarah nama ni?
~abah kite bagi, amik dari surah Al-Waqi'ah..
owh ye,tu macam pernah dengar.. betul cute ni..

dah siap daftar, seperti biasa habis je urusan, ucapan terima kasih sebagai penutup.. dengan lurus bendul nye, aku cakap --> TERIMA KASIH KAK, CAKAP KITA CUTE..hee~ :)

p/s : akak tu cakap : tahun ni awak tak boleh mengundi taw, kena tunggu tahun lain.. ~owh ye? pape je la kak, janji dah daftar, dah buat tanggungjawab, kalau undi nanti pangkah yang buat kerja elok2, bukan yang kuat songlap..syuuuu...

yours sincerely,
keeya mustafa

2 comments:

Anonymous said...

yeayyy dah boleh jalankan tanggungjawab sebagai pengundi dah :)

Unknown said...

kite dah semak, tapi nama tak de dalam rekod, maksudnye ape tu?

wow awesome!