Thursday, April 24, 2014

reunion meletop!

setelah sekian lama,
lama tak jumpa,
rindu rasa hati,
ingin ku bertemu denganmu

bertemu mereka sahabat2 KJ!

ini KJ bkn yb KJ tapi KEJURUTERAAN..

sahabat semasa di sekolah menengah,
2 tahun berjuang (2006-2007) banyak yang kita tempuh,
kacau kelas orang, kelas paling bising padahal kelas paling sikit jumlah pelajarnya..
bising sampai cikgu disiplin menziarah kami setiap hari..
masa tu lah semua jadi semut..
rajinnya...isy isy isy isy..

dan perangai masing2 tak ubah,dengan cakap TERLABIK nya..
korang mesti tau cakap TERLABIK..
ala contoh macan ni.

AKU NAK MAKAN NASI jadi KA-AU NA-AK KAMAN SANI..

hehehe..macam tu la..aku pun tak fasih sangat macam mereka2 ni :


**topek-komeng-ageng**bonding 3 orang ni sangat terbaik, pergi mana2 mesti bertiga, melainkan keluar dgn awek masing2..hahaha..

disebabkan dah terlalu lama tak jumpa, kami decide untuk dinner kat MELETOP pulai :


last jumpa masa reunion raya round2 rumah cikgu, then sekarang masing2 cuti baru dapat jumpa..


**makan sampai kenyang, masak2 makan2, tak ada la steamboat sangat, banyak meng'grill' je..**


**ini baru starting, my port tapi masak2 geng makan, mereka dah kenyang, baru aku melantak..**


**si gadis manis bertudung tu dayah, aku kagum dengan cara kau bawak kereta, sebab apa? sebab kau bawa manual kot..tercabar rasanya, terima kasih bagi aku menumpang secarta percuma..**

sangat puas hati makan kat MELETOP ni, satu kepala 10 ke 12 ringgit tak silap aku, makan sampai tak boleh nak makan, bukan steamboat atau grill saja, ada juga pencuci mulut, buah2, ais krim, macam2 la ada..memang terbaik..


**owner Altis, aku perati je mamat ni, jealous kot, keja singapore samapi hitam legam berkilat da mukanya, yang penting masyuk~~dia ni single minggle, hahaha...yang sebelah tu bukan awek dia, yang itu sudah berpunya 2 orang anak..tapi kalau berjalan dengan anak, orang tak cakap dia bawa anak tapi bawa adik..huhuhu awet muda, badan pun still maintain..**


**yang ber'shawl ijo tahi lombu tu tak payah kenal la, tak penting..owner this blog je pun..hehehe, aku tetatp aku, aiseh**


**hahaha si topek ni cakap monopod kegilaan kaum hawa, tapi tengok tu perasan nak bermonopod jugak..actually, tu bukan monopod tapi senduk kuah tomyam..budak2 ni..hahaha**

harapan : moga ukhwah yang terjalin kekal hingga ke tua, masing2 sama2 rasa susah senang..ada masa kita kumpul2 lagi ea kawan2..rumah masing2 dekat2 je, tapi nak jumpa punya la susah, maklum la masing2 sudah berkerjaya dan ada komitmen masing2..moga berjaya duani akhirat semua hendaknya.. 

mumuwawaya
24/4/2014




1 comment:

Unknown said...

Terima kasih atas review +ve anda. Kami amat menghargainya. Next time ade rezeki lagi boleh bawak ramai2 serbu MELETOP lagi...
Update terbaru: Dengan harga yg masih sama, kini ruang makan tertutup ( beraircond & dapur elektrik ) telah dibuka. Jom MELTOP..!!

wow awesome!