Thursday, April 10, 2014

sweet 24 :) ever

To:sahabat sekalian Noor Fharaheen Razali si mamago yg da masok angin pon xdiam even da shut down..hahaha..Nurin Skema si pengutara cadangan utk benti2 scra tibe2 utk buang hajat, thanks tgk kn waze utk kite..Nur Hasrinyg da makin comel dn brseri bak ko..hahaha..rindu gle kt ko.. Cik Bunga Kekwa geng duet 90's dn penyegan dgn kucing katanye..hehehe, maaf xhntr smpi dpn uma..terima kasih utk surprise birthday in advance a week..cept pulak rse bertambah usia ini..tp tetap rse bangga dgn usia 24 thn ini..maaf agak terlalu emosi semalam..sobsobsob..terharu sgt tak terkata rse nye..oh yee, terima kasih jgk sbb bg terapi terbaik di dunia ini..sayangggggg korang! Ok rse nk nangis..bye..



captured by : icak aka cik bunga kekwa

ucapan dari kak Nina : Selamat hari jadi bdk nakal yg slalu nk jentik n cakar org xtentu psl..haha..Semoge pnjg umo n dimurahkan rezeki..dpt jodoh yg baik — with Muwaqiah Mustafa.

komen dari aku : ye aku memang suka datang workstation kak nina dan tiba2 genggam lengan dia sebab nak serap haba, hahaha betapa sejuk nya workstation aku..boleh jadi frozen food taw..dan part cakor tu kat sini aku kene minta maaf secara terbuka "Kak Nina maafkan kita kalau tercakar mahupun terconteng secara berlebihan, itu cara mengurang tension..anda sebagai tempat melepas geram, nasib la ea..hehehe.."..part jodoh pulak? yang ni buat aku rasa nak terguling guling.. tak perbah fikir sampai ke situ pon, selagi tak ada yang menepati citarasa hati ini..cewahhh..maaf la aku ni sangat memilih sekarang..full stop!

weee~~24 dah kita!!!lalalalala..krik krik krik..


edited by : Kak Nina

mumuwawayaya
10/4/2014


No comments:

wow awesome!