Tuesday, February 7, 2012

malunya mak cik! tumpang bahu xD

Dalam hujan lebat, malam gelap gulita, jalan tidak berapa nampak, aku cari jalan mudah follow kereta depan, tiba-tiba kereta itu emergency brake, aku sondol belakang keretanya.

Aku turun dalam hujan lebat dan marah pemandu itu kerana berhenti mengejut, tapi dia nampak kehairanan kerana aku marah.

erk!
rupa-rupa nya dia dalam garaj kereta rumahnya. MALUNYA MAK CIK.!! hohoho..


setelah malu aku pun buat2 muka ayu :)



p/s : guna mata di mata, jgn guna mata di lutut..erk! dasar rabun!

dilarang membontoti kereta hadapan di waktu malam yang gelap,,memang malang menimpa la di waktu malam..

hanya melawak tiada kene mengena yang hidup atau yang mati :)

yours siincerely,
keeya mustafa

10 comments:

Dya Nadiah said...

Hehe. betul2 ke ni? Tak kan lahhhh hee .

Unknown said...

@dya : tgk la ayat last kite tu..tak ade kene mngene yg hidup atau pun yg mati..peace~just imaginasi

Dya Nadiah said...

Ohh . hehe . tu lahhh comel jee :)

Anonymous said...

hahaha..pndai jugak keeya wt lawak

Unknown said...

@ezad : ko igt ko sorang je ke pandai buat lawak..hee~ aku pon pandai okay..hahaha..

Cik tikah said...

malu konon. haha..

akuamir said...

haha,, siot,, den dah percaye hidup2 dah tadi,,mehehe..
btw,, follow sini,, sile beri tunjuk ajar,, ahakz.. :')

Unknown said...

hehe.. datng folo sini dari belog ::teenager housemaid:: terus review belog ni di http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/berkenalan-dengan-kengkawan-dari-rumah.html sebagai salam perkenalan dari eeiyss

Anonymous said...

lol i tot you yg experience all this story :))

BTW,


Feel free to visit our shop. We are selling bags below RM 50. This is serious :) Do come

http://thepuffyclouds.blogspot.com

or find us on FB : The Puffy Clouds

Unknown said...

@cik tikah : kunun jak..hee~

@amir : wahaha,,tertipu pak cik..wink! nty kita bw ur blog okay!

@eeiyss : nice to meet u! nty kite bw blog awk.. :)

wow awesome!