Wednesday, February 8, 2012

kisah doggy gong gong! xD

Dua ekor anjing telah terperangkap di sebuah pulau dan ingin berenang menuju ke seberang. Untuk sampai ke seberang ia memerlukan stamina yang cukup.

Anjing A pun training habis-habisan,

anjing B relaks je.

Tiba masanya kedua-duanya pun menyeberang dan anjing B sampai awal daripada A, malahan sempat makan lagi.

Anjing A tak puas hati,

tapi anjing B kata," Ala ... releks le, aku ni kan anjing laut."



anjing A yg sentap kerana dihina pun merajuk,, lalu anjing B memujuknya dengan penuh kasih sayang..



sweet kan mereka.. :)

p/s : byk2 haiwan anjing yg aku nk buat cerita kan,, dpt ilham semasa hanjing jiran dpn aku ni memekak pabila melihat aku membuang sampah..gong gong ark ark,,(anjing memekak) aku balas balik dengan senyuman yg manis sambil melaungkan AKU TAK ADA MAKANAN LA NAK MAKANAN MINTA TUAN KAU!aku phm bahasa hanjing taw..korang ade..ngee~


peace yoo~

yours sincerely,
keeya mustafa

8 comments:

||aLeaSaRa|| said...

hye sis keeya ada special entri utk kamu si gadis manis !owh minta izin ye printscreen entri dan info sisi ^^

http://born2touchurheart.blogspot.com/2012/02/keeya-mustafajom-berkenalan-dengan.html

owh saya benci anjing!ada apartment br nak buat di area saya duduk,so anjing2 beranak-pinak sibuk memekak melolong.masa malam mmg saya takutttt dgr anjing menyalak macam nampak hantu ngeee**

Unknown said...

mereka mungkin nak buat konsert okestra kat situ la sis..

nanad said...

hihi..nice story ^_^

Unknown said...

@nanad : hari2 nice story..hee~ masuk bakul angkat sendiri pule..hee~

iAmCekbolat said...

hahaha.. syok2 bace gmbr kmbing ! hahaa.. aku cop kmbing tuu

Cik tikah said...

dahsyat la keeya ni. haha..

Dya Nadiah said...

Facetious story. hehe . Make me smile, you make my day hehe :D

Unknown said...

@cek b0lat : kambing mahal tu nak buat gigi..hahaha

@cik tikah : cik tikah blh phm bahasa mereka? mungkin tidak..hee~

@dya : dya kalau nak senyum kene belajar dgn kambing tu..dia senyum ikhlas punye.. wee~

wow awesome!