Saturday, January 21, 2012

soalan dengan JAWAPAN rrrrr....

Soalan Bangang Yang Buat Orang Lagi Bengang !! Ggrrrrrr !! 1)Bila orang nampak anda baring tutup mata.... Soalan: Hyee! tidur ke? Jawapan: Tak la,aku training mcm mana nak mati nanti... ... 2)Imagine anda bawa tv anda yang rosak gi jumpa technician untuk repair,dia mesti tanya gak: Soalan: Nak repair tv ke? Jawapan: Tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2. 3)Time anda bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya anda: Soalan: Hyep! da bangun? Jawapan: Ish,aku tengah tido sambil berjalan-jalan... 4)Kawan anda call phone umah anda dan... Soalan: Hello?.. Ada mana ? Jawapan: Kat sini haa ,kat bus stop!!! 5)Diorg nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah-basah.. Soalan: Eh baru mandi ke? Jawapan: Ehh! Mana ada , Aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!! 6)Anda di dalam toilet , pintu berkunci , ada gak orang ketuk pintu dan tanya anda.. Soalan: Ada orang tak? Jawapan: ( *Suara Kiut* ) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni!!


yours faithfully,
keeya mustafa

5 comments:

Anonymous said...

hahahah..so funny lol

Unknown said...

:)) so gelak la..hahaha

sea_lavender said...

sbnr sje d persoal buat kan suasana meriah tu~~ hehe =D

Zehan Ilyana said...

ngehehhe...
mcm2 kan..

Unknown said...

tu la mcm2 ragam karenah,,soalan nak suruh warm up otak beku la tu.. :))

wow awesome!