Thursday, December 1, 2011

MY SWEETEST LECTURER ;)

okay cik fana, jangan marah dulu k..
minta izin merompak gambar cik yg sweetest ni satu je..
hee~


my sweetest lecturer
CIK NUR FARHANA HAZWANEE BINTI SULAIMAN
(gambar di waktu mudanya dahulu kala)
hee~
SMILE :)

sebelum itu nak cerita sikit pasal cik kita ni..
beliau berasal dari negeri cik wan kembang (kelate kite)

beliau suka main masak2 kat rumah
beliau suka makan2
(pelapis pengacara jalan2 cari makan)
beliau pecinta haiwan yang bernama KUCING....meow~~~

rujukan ; dari facebook BELIAU

(boleh tahan stalker juga saya ni..hee~)
okay saya tak stalker cik fana, tapi cik fana suka post wall makanan yang enak2 belaka

motive for this entry?
just for wish to you my beloved lecturer
CIK NUR FARHANA HAZWANEE BINTI SULAIMAN

HAPPY BIRTHDAY
yang TAK tahu ke berapa ye cik fana,,
yang penting cik masih under 30 dan muda belia,,
selamat mengundi,,tiba2 pula ea..

seperti biasa ucapan hari jadi akan berbunyi begini

semoga panjang umur
dimurahkan rezeki
dipermudahkan segala urusan
okay,ni baru NASI ea!!

+ lauk (side dish baru)
may ALLAH blessed you
dicukupkan semua yang perlu
diberikan petunjuk
dipimpin dituntun olehNya

+ berlauk pauk (special dish)
semoga cik fana dapat jodoh cepat2 ea
"baru ada yang jealous kalau saya minta KISS"
ngee~ ;)

LAMA BENAR CIK JADI JURI KAN?
setelah sekodeng lelaki idaman malaya
CALON2 NYA IALAH......

hurm........ ;)

ANUAR ZAIN!!!!!
okay cik fana, just for fun,,,
dan jangan start untuk berangan!!

eh cik fana ni??
berangan lagi???

please cik fana!!
stop it ;)

nak jadi pengapit cik!!!
(okay, mengarut dan tak ada kena mengena)

semoga semua hajat cik fana tercapai
(selit sikit,,, selamat tahun baru hijrah yep!!)

AMIN YA ALLAH AMIN YA FATTAH AMIN YA MUJIB

btw,, saya ada special present untk cik fana!!

SURPRISE!!!! ;)

kek batik


kek pisang


kek lapis


marble cake


chocolate cake


chocolate cup cake

okay,,cik fana,,

sabar2,,

jangan nak terliur pula ea?
hee~

bukan main telan air liur nampak?
haaa~

saya tahu dah!

lastly, nanti jangan tiba2 nak cari bahan nak buat kek ye..

sebab kalau cik fana buat kek, cik fana akan post kat wall dan...

saya akan telan air liur saja,, bau pun tak dapat kot...

okay,, sekian saja dari saya...


yours sincerely, keeya mustafa

No comments:

wow awesome!