Thursday, August 18, 2011

koleksi lagu ROSSA

dalam sibuk menelaah, dan dalam sibuk menajamkan mata telinga dan semua pancaindera untuk lebih fokus, tiba2 handphone kawan aku berbunyi dengan ringtone yang membuat aku terjebak untuk menyanyi bersama..tak pasti apa yang dibualkan,cuma berakhir dengan okay dan dia terus meluru keluar tanpa aku sempat bertanya siapa dan mengapa..nampak macam busy body kan, tapi aku bukan nak sangat jaga tepi kain orang cuma perihatin je..tak smapai beberapa minit, kawan aku masuk semula ke bilik dan menyerah sesuatu pada aku, bungkusan berisi sekeping cd..hah, apa pulak ni?tak ada pula aku pesan belikan cd cetak rompak atau cd kosong untuk tugasan..menurut kawan aku ada orang memberi, dan suruh dia serahkan pada aku..*misteri betul kan? bila aku tanya dari siapa dia suruh play cd tu dan aku akan tahu sendiri..

kawan aku ni pun dengan excitednya mengoffer laptopnya untuk aku jogetkaan cd itu..*hui, teruknya bahasa melayu awak!hahaha.. kawan nak tengok sama2, tapi aku tak bagi, sebab aku tak suka orang ganggu privasi aku, tapi aku cuba terangkan yang nanti bila aku rasa apa yang bakal aku tengok ni boleh dikongsikan aku akan bagi dia tengok..mujur kawan ini memahami..

bila cd di buka, penuh lagu2 rossa, artis yang memang aku minat, actually aku lebih minat lagu2 dia, banyak lagu yang mendekatkan diri kita pada Pencipta. sangat teruja aku mainkan semua lagunya.. *nanti korang rajin2 la search kat youtube ke 4shared ke untuk dengar lagu2 beliau, kalau nak senaraikan macam banyak sangat pulak..

fakta : lagu yang paling aku minat TAKKAN BERPALING DARI-MU

aku terfikir ada sorang je yang tahu aku sangat meminati lagu2 rossa. baru lah aku tau siapa yang bagi. di situ ada juga sedikit ungkapan dari pemberi. kenapa lah kau buat sob story ni..:( apa yang dia tulis biarlah aku je yang tau..apa2 pun terima kasih kawan.

p/s : cerita di atas adalah cerita 2tahun lepas, aku jumpa cd dalam kotak simpanan barang pemberian kawan2 aku, bila tengok barang2 ni semua aku rasa ramai juga orang sayang aku, serius! terharu sangat, even barang terbuang kat tepi jalan dan dijadikan hadiah pun aku masih simpan..aku tak kisah barang mahal ke murah ke, bagi aku semua barang ni ada nilai tersendiri dan melambangkan pemberinya.

yours sincerely,
keeya mustafa

No comments:

wow awesome!